Forum Civilization IV Strona Główna Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojna na ... kulturę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ocena pomysłu
super!
40%
 40%  [ 2 ]
niezłe
40%
 40%  [ 2 ]
takie sobie
20%
 20%  [ 1 ]
raczej nieciekawe
0%
 0%  [ 0 ]
beznadziejne
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 5

Autor Wiadomość
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:17, 25 Sie 2009    Temat postu: Wojna na ... kulturę

Opis: mała plansza, aby miasta były blisko siebie, a każde nowo założone - o ile miejsce pozwoli - musiało stoczyć własną bitwę o kulturę, aby nie paść łupem sąsiadów - nie ma możliwości wypowiadania wojen - zupełnie pokojowa gra
Ustawienia mapy:
Typ mapy: duel pangea
Klimat: Umiarkowany
Poziom wody: Średni
Rozmiar świata: Normalny
Epoka: Starożytność
Tempo: epic-normal - do ustalenia

Dodatkowe opcje:
Zawsze pokój

Zwycięstwo: Domination, Cultural

Gracze
przydałoby się sporo państw, żeby faktycznie można było rywalizować kulturowo - proponuję 10 państw (gracze + reszta AI)


Ostatnio zmieniony przez Qlaszpiegula dnia Wto 23:19, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 2:42, 26 Sie 2009    Temat postu:

Podchodze do tego sceptycznie, ale jakby naprawde rozwinela sie taka wojna kulturalna, mogloby byc ciekawie. Proponuje jeszcze brak barbarzyncow ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robsonek01
Łucznik
Łucznik



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:19, 26 Sie 2009    Temat postu:

i one city chalenge:DVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:30, 26 Sie 2009    Temat postu:

One city challenge sux Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:09, 26 Sie 2009    Temat postu:

na tkaiej małej mapce w 10 civ
@jedrus i tak nie bedzie barbarzyńców
@Robert to i tak bedzie max two cities chalenge

ew. żeby trochę urozmaicić, ale zachować tą szansę na pokojowy rozwój możnaby się umówić, że wojny można wypowiadać od 1000 tury, czy jakoś tak Razz


Ostatnio zmieniony przez Qlaszpiegula dnia Śro 13:11, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robsonek01
Łucznik
Łucznik



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:15, 26 Sie 2009    Temat postu:

Ogólnie jestem za! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:43, 26 Sie 2009    Temat postu:

Okej! Fajny pomysl Filip. Chociaz 1000 tura? Ile ta gra ma tur w ogole? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Furion
Tank
Tank



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Chełmża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:01, 26 Sie 2009    Temat postu:

Zwycięstwo przez kulturę jest dobrym motywatorem by nie produkować cały czas armii i jedyną szansą na w miarę pokojową rozgrywkę. Trzeba by jednak się umówić, że zakazane jest niszczenie stolicy. AI to by nie dotyczyło, ale one raczej szybko wyjdą z rywalizacji(albo z nich zrezygnujemy). Amie zatem przydawałyby się do plądrowania okolic. Szpiegostwo byłoby także dobrym rozwiązaniem. Wszystko po to, aby uniemożliwiać przeciwnikowi budowanie cudów itp. Zapowiada się na ciekawą rozgrywkę. Jednak do tego rodzaju zwycięstwa potrzeba 3 miast ze statusem "ukulturowionej"(czy jakoś tak). Na takiej małej mapie w 10 graczy to będzie niemożliwe. Umówiłbym się zatem, że wygra ten, kto pierwszy osiągnie taki status, ale jednym miastem. Zabłądzi ten, kto pomyśli że inne miasta będą całkowicie nieprzydatne:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:32, 26 Sie 2009    Temat postu:

no co do graczy to mozna sie umówić, ze nie mozna niszczyć, ani zajmować stolicy, ale to nie dotyczy innych miast, które można zajmować i niszczyć oraz nie dotyczy kompów, które można podbijać, no ale jak juz mówiłem żeby była szansa na pokojowy rozwój nie wolno wypowiadać wojny do ktorejs tam tury - zależy od szybkości, jednak nie można zagwarantować że kompy kogoś nie zaatakują - wtedy ten ktoś ma prawo do obrony i podbicia kompa(jeśli podpisze pokoj to już nie moze potem wypowiedziec kompowi wojny)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragorth
Topornik
Topornik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Samjużniewiem gdzieś na Dysku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:58, 28 Sie 2009    Temat postu:

A ja mam inny pomysł panowie. Ja również jestem sceptycznie nastawiony (no w sumie to źle oddaje moje nastawienie, gdyż chętnie bym spróbował, ale z drugiej strony zabiera to pikanterii grze), więc proponuje ustalić kodeks. Oczywiście kodeks jest "dobrowolny" do pewnego stopnia(było by to podobne do prawa międzynarodowego) przy czym rozwinęło by to naszą politykę dodając jej smaczek. Mam nadzieję że rozumiecie o czym mniej-więcej mówię. Jak na razie topiku nie zakładam więc proszę wypowiedzcie się w tym temacie.

Celem takiego zabiegu było by zmniejszenie ilości wojen a z drugiej strony regulowało by warunki zawierania i dotrzymywania umów.


Ostatnio zmieniony przez Dragorth dnia Pią 10:45, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlaszpiegula
Kawalerzysta
Kawalerzysta



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:20, 28 Sie 2009    Temat postu:

ja nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz więc może rozwineisz ?Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jedrus07
Kusznik
Kusznik



Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: London Town Babe!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Szczerze to raczej nie podoba mi sie taki styl gry i pewnie z niego zrezygnuje Wink A co do kodeksow... Ja tam po to gram w gry komputerowe, zeby nie miec tego typu ograniczen i moc sie pobawic ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Civilization IV Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin