Civilization IV
Gry przez Direct IP connection
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Civilization IV Strona Główna
->
Pomysły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Pomysły
Dokumentacja
GALERIA
Civilization IV - gry aktywne
----------------
Wyspy
PKB
ExWidmo
Osadnik Radek
Surykatka
BezQla
BezQla2
FKR
DFK
Brylantowy Ludwik
Dalajlama
Filozofy
Hall of Fame - gry zakończone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
DK
Robert the Brylant
Szachy tyranów
Zielony fiut
Tożsamość Khana
Pojedynek
1sza po długiej przerwie :>
Sojusznicy
AI na Emperor
Pączek vel. Pączkowy maraton
[GRY ODRZUCONE]
Civilization IV - gry zawieszone
----------------
Nowy Dom - MOD Final Frontier
Rise of Mankind MOD
Dzikie kontynenty
Wolna amerykanka
Nowy ląd
Industrializm
Starożytne Państwa
Walka o przetrwanie
Wrzące jeziora
Morze wewnętrzne
Globalne pola
Koło Fortuny
Wściekłe zwierzaki
Nowy ląd
Szachy tyranów
Arboria RoM
Balanced
Full 18
4x4
Robert the Brylant
Hyde Park
----------------
All about CIV
Offtop
Administracja
----------------
Forum
Archiwum
BK
01
03
RtB 02
ND DFK
03
01
02
Shoutbox
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jedrus07
Wysłany: Pią 20:03, 04 Wrz 2009
Temat postu:
Szczerze to raczej nie podoba mi sie taki styl gry i pewnie z niego zrezygnuje
A co do kodeksow... Ja tam po to gram w gry komputerowe, zeby nie miec tego typu ograniczen i moc sie pobawic ;D
Qlaszpiegula
Wysłany: Pią 10:20, 28 Sie 2009
Temat postu:
ja nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz więc może rozwineisz ?
Dragorth
Wysłany: Pią 0:58, 28 Sie 2009
Temat postu:
A ja mam inny pomysł panowie. Ja również jestem sceptycznie nastawiony (no w sumie to źle oddaje moje nastawienie, gdyż chętnie bym spróbował, ale z drugiej strony zabiera to pikanterii grze), więc proponuje ustalić kodeks. Oczywiście kodeks jest "dobrowolny" do pewnego stopnia(było by to podobne do prawa międzynarodowego) przy czym rozwinęło by to naszą politykę dodając jej smaczek. Mam nadzieję że rozumiecie o czym mniej-więcej mówię. Jak na razie topiku nie zakładam więc proszę wypowiedzcie się w tym temacie.
Celem takiego zabiegu było by zmniejszenie ilości wojen a z drugiej strony regulowało by warunki zawierania i dotrzymywania umów.
Qlaszpiegula
Wysłany: Śro 19:32, 26 Sie 2009
Temat postu:
no co do graczy to mozna sie umówić, ze nie mozna niszczyć, ani zajmować stolicy, ale to nie dotyczy innych miast, które można zajmować i niszczyć oraz nie dotyczy kompów, które można podbijać, no ale jak juz mówiłem żeby była szansa na pokojowy rozwój nie wolno wypowiadać wojny do ktorejs tam tury - zależy od szybkości, jednak nie można zagwarantować że kompy kogoś nie zaatakują - wtedy ten ktoś ma prawo do obrony i podbicia kompa(jeśli podpisze pokoj to już nie moze potem wypowiedziec kompowi wojny)
Furion
Wysłany: Śro 19:01, 26 Sie 2009
Temat postu:
Zwycięstwo przez kulturę jest dobrym motywatorem by nie produkować cały czas armii i jedyną szansą na w miarę pokojową rozgrywkę. Trzeba by jednak się umówić, że zakazane jest niszczenie stolicy. AI to by nie dotyczyło, ale one raczej szybko wyjdą z rywalizacji(albo z nich zrezygnujemy). Amie zatem przydawałyby się do plądrowania okolic. Szpiegostwo byłoby także dobrym rozwiązaniem. Wszystko po to, aby uniemożliwiać przeciwnikowi budowanie cudów itp. Zapowiada się na ciekawą rozgrywkę. Jednak do tego rodzaju zwycięstwa potrzeba 3 miast ze statusem "ukulturowionej"(czy jakoś tak). Na takiej małej mapie w 10 graczy to będzie niemożliwe. Umówiłbym się zatem, że wygra ten, kto pierwszy osiągnie taki status, ale jednym miastem. Zabłądzi ten, kto pomyśli że inne miasta będą całkowicie nieprzydatne:D
jedrus07
Wysłany: Śro 14:43, 26 Sie 2009
Temat postu:
Okej! Fajny pomysl Filip. Chociaz 1000 tura? Ile ta gra ma tur w ogole?
Robsonek01
Wysłany: Śro 14:15, 26 Sie 2009
Temat postu:
Ogólnie jestem za!
Qlaszpiegula
Wysłany: Śro 13:09, 26 Sie 2009
Temat postu:
na tkaiej małej mapce w 10 civ
@jedrus i tak nie bedzie barbarzyńców
@Robert to i tak bedzie max two cities chalenge
ew. żeby trochę urozmaicić, ale zachować tą szansę na pokojowy rozwój możnaby się umówić, że wojny można wypowiadać od 1000 tury, czy jakoś tak
jedrus07
Wysłany: Śro 11:30, 26 Sie 2009
Temat postu:
One city challenge sux
Robsonek01
Wysłany: Śro 11:19, 26 Sie 2009
Temat postu:
i one city chalenge:D
jedrus07
Wysłany: Śro 2:42, 26 Sie 2009
Temat postu:
Podchodze do tego sceptycznie, ale jakby naprawde rozwinela sie taka wojna kulturalna, mogloby byc ciekawie. Proponuje jeszcze brak barbarzyncow ^^
Qlaszpiegula
Wysłany: Wto 23:17, 25 Sie 2009
Temat postu: Wojna na ... kulturę
Opis: mała plansza, aby miasta były blisko siebie, a każde nowo założone - o ile miejsce pozwoli - musiało stoczyć własną bitwę o kulturę, aby nie paść łupem sąsiadów - nie ma możliwości wypowiadania wojen - zupełnie pokojowa gra
Ustawienia mapy:
Typ mapy: duel pangea
Klimat: Umiarkowany
Poziom wody: Średni
Rozmiar świata: Normalny
Epoka: Starożytność
Tempo: epic-normal - do ustalenia
Dodatkowe opcje:
Zawsze pokój
Zwycięstwo: Domination, Cultural
Gracze
przydałoby się sporo państw, żeby faktycznie można było rywalizować kulturowo - proponuję 10 państw (gracze + reszta AI)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin